poniedziałek, 5 października 2015

Black Jacket

Witajcie kochani to mój pierwszy post ze stylizacją. Mam nadzieję, że się spodoba :). To dość dla mnie trudne bo zdjęcia robiłam sama i na szybko ale myślę, że nie wyszło najgorzej. Dzisiejsza stylizacja to propozycja na co dzień. Czarne rurki z wysokim stanem, marmurkowy t-shirt i sneakersy. Całą stylizację ożywiłam różowymi dodatkami, co by nie było za smutno i monotonnie. Zapraszam do oglądania :)





                                                                           T-shirt - Bershka
                                                                           Kurtka - New Yorker
                                                                           Spodnie - Bershka
                                                                           Torebka - Bershka
                                                                        
                                                                           

2 komentarze: